Dvigalka

Že ob prvih operacijah sem opazil, pa tudi bežno omenil zelo zanimivo delovno mesto, ki ga ponuja UKC. Tokrat sem tako navdušen, da si zasluži lasten post. Delovno mesto, pa tudi zajetna gospa, ki daje slutit, da gabariti kandidata, niso pogoj za kvalifikacijo na to delovno mesto.

Gre namreč za delovno mesto “dvigovalke”. Mogoče bo kateri od bralcev bistroumno predvideval, da je funkcija te osebe dviganje nepokretnih pacientov s postelj, pa ne bi mogel bolj prdnit v roso. Bralec namreč. Močno pa upam, da “dvigovalka”, očitni napihnjenosti navkljub, ne prdi na delovnem mestu. Ker potem gre za strašno konzervacijo telesnih izpuhov. Delovno mesto oziroma prostor “dvigovalke” je dvigalo.

Tam ima svoj kotiček, kjer sedi na majavem stolčku, ki ječi ob prenašanju gmote, katere prsti, na ukaz spremljevalnega osebja, ki v konzervo dostavlja uboge pare, pritiskajo knofe delegiranih nadstropij. Pa da ne bo kdo mislil, da to delo ne zahteva intelektualnih naporov. Moja “dvigovalka” je elegantno rešila potencialni prometni zamašek, ko sem bil jaz prvi dostavljen v dvigalo in bi naj iz prvega potoval v četrto nadstopje, takoj za mano pa so parkirali gospo, ki je bila namenjena v peti štuk. Gospo bi seveda bilo potrebno v 4. štuku spravit iz dvigala, da bi lahko mene spravili ven. Ker pa je vso to manevriranje zamudno, smo najprej šli v peto nadstopje, jaz pa sem bil izkrcan na povratku.

Če zasedeš tretjino dvigala in s tem onemogočiš obračanje, moraš pač najti alternativo. Velik plus za teto z brki.

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started